Driepunt houdt zich bezig met klantgericht onderzoek, met een focus op de horeca. Dit gebeurt aan de hand van mystery guests: ogenschijnlijk gewone klanten die ondertussen kritisch rondkijken. Deze kunnen ingehuurd worden door bedrijven om inzicht te krijgen in verbeterpunten, gezien vanuit de klant.
Driepunt heeft gevraagd om een rebranding. Hiervoor moest de website vernieuwd worden: op het gebied van design, maar ook door de toevoeging van andere functionaliteiten voor zowel mystery guests als opdrachtgevers. Driepunt heeft deze rebranding deels zelf gedaan en deels in samenwerking met een andere partij. Vervolgens moest dat design geïmplementeerd worden.
Driepunt heeft Pazion vervolgens verzocht te kijken of het dashboard voor opdrachtgevers nog wat sneller gemaakt kon worden
Pazion heeft het nieuwe ontwerp doorgevoerd op de website. Ook hebben we verschillende nieuwe functies ontwikkeld. Een daarvan is de mogelijkheid voor mystery guests niet alleen hun bevindingen te delen, maar ook om foto’s te delen. Daarmee kunnen ze hun feedback nog verder ondersteunen. Denk aan het fotograferen van gerechten in restaurants: lijkt wat op je bord ligt ook echt op wat op de kaart staat? Daarnaast krijgen ze via hun eigen digitale omgeving toegang tot een declaratieformulier voor onkosten. Inmiddels maken we samen plannen voor een uitbreiding van de functies voor zowel de opdrachtgevers als de mystery guests.
We hebben nu een KOBRA cachinglaag toegevoegd. De resultaten die nodig zijn voor de weergave van het opdrachtgever dashboard worden opgeslagen, waardoor ze niet elke keer opnieuw hoeven te worden berekend. Deze cache wordt opgebouwd wanneer een opdrachtgever het dashboard bezoekt. Zodra een onderzoek of een verslag wordt aangepast (bijvoorbeeld bij goedkeuring) dan worden de caches die daar aan verwant zijn automatisch vernieuwd.
Tot slot hebben we paginering opgenomen. Hiermee kan er door de resultaten worden gebladerd door middel van de paginering onderaan de tabel met onderzoeken.
Het is prettig zaken doen met een bedrijf, waarbij de bedrijfsfilosofie gericht is op klant tevredenheid en er meegedacht wordt om tot het beste resultaat te komen en er tijd besteed wordt aan persoonlijke aandacht.